Wednesday, January 18, 2017

Sumpah Aku Hidup

Tanggal 19 Januari satu tarikh mati buat Pisau Belati Papan Kekunci.Matinya jiwa.
Matinya percaya.

Satu peristiwa keputusan kekal takkan diubah diberi peluang untuk berubah.
Matinya disitu.

Sumpah hidup untuk dua individu.
Sumpah rahsia sumpahan balasan Allah.
Semoga 7 keturunan berjalan dalam kesalahan dan dosa si pembuat dosa tanpa henti.

Aku ubah cara aku untuk kebaikkan.
Kau kembalikan dengan tuduhan.
Kau buat untuk menangkan agenda hidup dunia kau.
Hidup aku hidup kematian.Kematian aku timbangan amalanku.
Sumpahku tak memaafkan sampai dimasyar.

Kau takkan hidup aman sampai mati.Mati  menyesal sepanjang kehidupan.

Orang gila ini menaip dengan akal masih lagi waras.
Orang gila ini sudah lama gila disebabkan normal hidupnya dikelilingi orang yang gila lagi hebat darinya.
Gila dunia.
Aku sumpah dengan nama Allah sumpahan ini berlaku atas kehendakNya.
Aku bukan semulia nabi dan rasul.
Terlalu lama aku bermain untuk betulkan kesalahan.
Tapi makin tersasar aku bila memperbetulkan keadaan di gunapakai untuk kepentingan peribadi.

Orang gila ini sudah bersumpah dan moga Allah benarkan ia berlaku.
Amin.
InshaAllah

Ini penceritaan orang gila.
Benar-benar berlaku atau tidak itu kepercayaan dan penerimaan pembaca.

Gila babi kan? Atau gila babi kah?

No comments:

Post a Comment